בלינצ’ס קוטג’ ושיבולת שועל מ-3 מצרכים

Posted on
בלינצ'ס קוטג' ושיבולת שועל מ-3 מצרכים

3 מצרכים (לא כולל המים) ויש לכם בלינצ’ס מופלאים שאפשר למלא בכל מילוי שאוהבים. ממילוי מלוח כמו גבינות, פירה, פטריות או ירקות ועד מילויי מתוקים כמו קצפת, גבינה מתוקה, שוקולד ועוד.

מלא בחלבון בזכות הקוטג’ והביצים, משביע בזכות שיבולת השועל והכי קל להכנה. שימו לב שחשוב כאן מחבת נון סטיק.

לאינסטגרם שלי כבר הצטרפתם? בואו בואו טעים שם

בלינצ'ס קוטג' ושיבולת שועל מ-3 מצרכים
הפעם מילאתי את הבלינצ’ס בקוטג’ עם פסטו, חסה וגבינה צהובה

בלינצ’ס קוטג’ ושיבולת שועל מ-3 מצרכים

מצרכים:
1 גביע קוטג’ 5% תנובה
2 ביצים L
1/2 כוס שיבולת שועל דקה להכנה מהירה
1/3 כוס מים

אופן הכנה:
– שמים את כל המצרכים במעבד מזון או בלנדר וטוחנים לבלילה חלקה כמה שיותר.
– משמנים מעט מחבת קרפים/בלינצ’ס ומניחים מצקת מהבלילה. מטים את המחבת כך שהבלילה תכסה באופן אחיד ודק את תחתית המחבת ומטגנים מ-2 הצדדים עד הזהבה. שימו לב לא לנסות להפוך לפני שהבלינצ’ס מוכן ויבש מצד אחד אחרת זה לא ישתחרר לכם טוב מהמחבת.
* אם הבלילה סמיכה אפשר להוסיף עוד כמה כפות מים ולטרוף היטב (אפשר לעשות את זה בהתחלה או באמצע ההכנה כשהבלילה מעט מסמיכה).

בלינצ'ס קוטג' ושיבולת שועל מ-3 מצרכים
בלינצ’ס קוטג’ ושיבולת שועל מ-3 מצרכים

הערות ושדרוגים
– ניתן לשפוך את הבלילה לתבנית תנור עם נייר אפייה מעט משומן ולשטח לשכבה דקה ואחידה ולאפות ב-190 מעלות במשך 10-15 דקות או עד הזהבה עדינה. את הטורטייה הגדולה שיוצאת אפשר לחתוך ולמלא בכל מילוי שאוהבים.
– ניתן להוסיף ממתיק כמו סוכר או תחליף סוכר או מייפל (בכמות של 3 כפות) ואז למלא את הבלינצ’ס במילוי מתוק של גבינה מתוקה או קצפת או שוקולד.
– אפשר לשדרג ולהוסיף לבלילה עשבי תיבול כמו אורגנו או פטרוזיליה מיובשת ואפילו עירית קצוצה דק דק.
– שומרים בשקית סגורה בחוץ או במקפיא/מקרר.
– ניתן למלא בכל מילוי שאוהבים כמו פירה תפוחי אדמה (מגישים עם רוטב פטריות), מילוי גבינות, תרד מוקפץ, ירקות קלויים, ממרחים שאוהבים ועוד.
– המתכון בשיתוף תנובה.

3 תגובות

  1. שלומית says:

    אפשר להחליף בקמח רגיל?

    1. אנה says:

      שמע.תשים בתוך הבלנדר מלבד קוטג ובייצה מה שבא לך.אני שמה ציה וסובין קווקר טחון.לא קמח.בשום אופן שום קמח.בא לך שומשום- מעולה בא לך גרעיני חמניה סבבה.בא לך זעטר גם טוב.יוצא פשוט מעדן.עושה את זה בלי סוף

  2. Little India says:

    Little India is a bustling neighborhood in Singapore, known for its vibrant atmosphere and rich cultural heritage. The area is filled with colorful buildings, fragrant spice shops, traditional Indian clothing stores, and lively markets. It’s a great place to explore authentic Indian cuisine, with numerous restaurants and street food stalls offering a variety of delicious dishes. https://littleindiasg.org/

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

Send this to a friend